Saturday, October 25, 2008

Doha Yang Kan Ku Teruskan

Mggu ni hubby bawa kami anak-beranak berjln kat Villaggio plak. Nama cam class gitu n mmg class pun tmptnya. Kagum aku pd Pencipta Yang Maha Kuasa yg telah mengideakan design Villaggio ni, kalah KLCC. U all nengok ni, design kedai2 dia, atas ngan bawah…best kan? Subhanallah… Actually ceiling dia tu cam awan bergerak n yg mcm umah tu bukan umah pun, replica jek… Villaggio ni satu tingkat n very biggg...

Bahagian atas kedai

Bahagian bawahnya
Camnilah rupanya...

Kat sini jugak lah aku beroleh prepaid Qtel hadiah pemberian suamiku. Thanks hubby... So, ape lg kengkawan, ni no phone aku yg baru...+9745973949. Oh ya, utk pengetahuan sahabat2 di Malaysia, no dulu tu masih available kat sini. Means kalau sesapa yg hantar sms guna no Malaysia tu, I still can received but nak reply je kene guna no Qatar ni. Alamat umah? Cik abang yg dah lama dok sini pun dia tak tahu alamat umah ni, aku apatah lg. InsyaAllah nanti kalau dah tahu, aku tulis dlm blog ni, kot2 lah ada yang kasihan kat kami, leh lah hantaq rempah2 dari Mesia.

Second place yg kami g mggu ni is Malaysia Embassy. On the way nak pi sana aku nampak bangunan zig zag ni n ni ak
u bg tgk some of the environment in Qatar. Kebnykan bgnn kat sini under construction, sana sini jentera...

2 comments:

KAHERAH said...

Fuhhh seronok bangat aku tgk tempat2 ko pergi nie. Best arr peah!

Mohd Sabar & Rafieah said...

Takpe rah...ko pun akan ke oversea jugak nanti