Sunday, November 1, 2009

The Pearl

Salam a'laik ya sohabi... Mesti u all pernah dengar tentang Palm Island. Kat mana? Alaa kat Dubai tu...UAE kan? Ha kat Qatar pun ada juga pulau buatan macam tu namanya The Pearl. Sekarang ni masih dalam construction lagi tapi ada sebahagian tempat yang dah dibuka untuk lawatan orang awam. Alhamdulillah minggu lepas kami sempat juga lah berjalan ke sana...


Seronok-seronok juga tapi semua ni hanya dunia sementara. Masing2 nak buat bangunan tinggi2, masjid besar2 tapi siapa yang nak mengimarahkannya kalau bukan kita? Tanda-tanda dah nak ke penghujung umur dunia... Allahu Akbar!

3 comments:

mrs insanfakir said...

Salam buat Rafieah sekeluarga
Alhamdulillah,bila kita berkesempatan bermusafir di bumi Allah, di situ,kita kan dapat abnayak pengajarannya kan Fieah..

Mohd Hisham Mohd Sharif said...

salam pe'ah
pelik bila tgk dunia arab ni punyalah kaya tapi nasib Palestin tetap tak terbela, apa dah jadi dengan pemimpin umat islam, semuanya hanya fikirkan diri sendiri...

Mohd Sabar & Rafieah said...

kak masyitah : betullah kak...jauh berjalan luas pemandangan

hisyam : allahu akbar!