Sunday, November 15, 2009

Al-Mirqab Anglers

Assalamualaikum dan salam kembali lagi ....
Masih berkisar cerita memancing lagi , sebabnya musim sekarang nie je yang sesuai activiti macam tu memandangkan cuaca agak bagus. Kali ini trip memancing kita orang diberi nama he he "Al-Mirqab Anglers". Alhamdulilah kali ini Allah murahkan rezeki lebih dari yang lepas.


Antara pemancing-pemancing tegar yang join

Trip ini juga masih mengekalkan activiti bersama keluarga. Berkhemah, BBQ, mandi pantai dan of couse lah memancing tu yang wajib. Cuaca pada awalnya tak berapa sejuk tapi bila dah pagi uhhhh rasa macam kat puncak Kinabalu ha ha ha ...


Mak-mak budak @ team dapur yang berjaya

Happy bila tengok anak-anak & family enjoy. Ya Allah jadikanlah kebahagian ini terus kekal hingga ke akhirat.




Dan dalam pada tu hasil-hasil tangkapan bersama he he Alhamdulilah Allah murahkan rezeki ....


Ikan Pari


Ikan Mayung


Ikan Kaci


Ikan Mix (ikan Tanda,ikan Putih,ikan Tambak)

Dan dalam pada itu antara gambar yang pada saya menarik untuk dikongsikan. Syukur kepada Alla kerana mudahkan segala urusan kami. Syukur pada Allah kerana murahkan rezeki. Syukur pada Allah kerana selamatkan kami pergi, di sana dan pulang. Syukur pada Allah kerana suburkan ukhwah antara kami ... Alhamdulilah Ya Robbul Izatti ...


Ketenangan Sehening Fajar


Indahnya ciptaan Allah di senja itu


Happy Face


Demi kesihatan, berjogging kita


Nie pun sempat ambik jugak he he



5 comments:

Bapak Budak said...

Fist time entry oleh bapaknya Iman&Amien he he he mak dia jangan marah eh ...

um. masyitah said...

Salam Fieah
Alhamdulillhirabbila'lamin,syukur pada Allah atas kebahagiaan sahabatku ini,semoga berkekalan ke akhir hayat.Amin

Bestlah..akak nak itut juga..

kakzana said...

hihihi...cun jugak muka kite berempat peah erk walaupun tak mandi....

Za Cikoi said...

sonok tgk akak seklga g mancing. musim per kt sana kak? ramai ek join trip tuuu ek? he,he tido braper ari? bdk2 tu sronok ar...abis kat sana nk ader tmpt nk solat gan air bersih ker kak

Mohd Sabar & Rafieah said...

abah imanamien : tak marah lah...suka lagi ada...nanti rajin2 masukkan entry dari sana ya, ibu dah kat sini...

kak masyitah : amin ya rabbal a'lamin... moga kebahagiaan milikmu jua, sis! bahagia di dunia & akhirat bersama...

kak zana : cun tetap cun kak zana...balik umah mandi aaa...hihihihi

zah-koi : manyaknye soalan? hihihi...yg penting seronokkk alhamdulillahhhhh