Thursday, May 21, 2009

Shut Down

Kali ni nak cerita sikit tentang abang kene kerja 20 hari straight mula dari 16hb sampai 7 Jun nanti. Terperap ah kami kat umah je... Rasgas tengah shut down rupanya... Abang kene kerja shift siang terus... Sian abang! Dah lah panjat sana panjat sini, tengah panas terik mentari pulak tu... Tabah ya abang... Mencari rezeki yang halal buat kami...

Ya Allah Engkau mudahkanlah segala urusan suami ku di tempat kerja atau di mana jua dia berada, lebih2 lagi dalam urusan akhiratnya. Berilah semangat kerja yang jitu buatnya agar dia lebih seronok bekerja dan beramal untuk dunia dan akhirat. Berkatilah rezeki yang telah Engkau limpahkan kepada kami ini dan tambahkanlah keimanan kami terhadap Mu Ya Allah...

5 comments:

::ADleez:: said...

salam..
lame x tulih komen ni..
shut down= murah rezeki...
kat cni pon joe hr2 kene keje sbb most of pak arab sdg summer holiday..
smg kite same2 mendpt rezekit yg baik..amin...

Mohd Sabar & Rafieah said...

lieza: akak setuju tu...moga Allah berkati nikmat yang diberi...semoga tabah ya suami2 kita...

Fakhrurrazi Abu Bakar said...

assalamualaikum...
terima kaseh cikgu singgah blog saya..wah! dh jd penduduk qatar nampak? dh bape lama dok situ? skali2 singgah la jordan...:)

RADIOKITA said...

Assalamualaikum..
Selamat datang ke Internet Radio yang hanya boleh didengar melalui pc anda sahaja berkonsepkan Berhibur Sambil Berdakwah - makasih

http://malaysiaexpress.net/radiokita.html

Mohd Sabar & Rafieah said...

Fakhrurrazi : hmm..baru je ikut suami ke sini...awak pun mai le ziarah umah kami di doha ni...

radiokita : semoga hiburan ini bermanfaat untuk dunia dan akhirat