Monday, July 14, 2008

Baituna Jannatuna

Selepas genap 2 minggu suami bertapa kat hotel, alhamdulillah hari ni dia dah menjejakkan kaki ke rumah baru kami. Penat mengemas dan mengelap katanya banyak habuk...tengoklah tu sampai berkilat suamiku kerjakan...Alhamdulillah thanks hubby and syukru ilallah a'la zauji karim. Ini yang buatkan kami makin tak sabar-sabar nak ke sana. Khidmat pada hubby and taat pada Ilahi...

Angan-anganku bila sampai kami ke sana, perkara pertama yang ingin aku lakukan ialah mengerjakan Umrah. Aku tahu walaupun Qatar dan Arab Saudi ni negara jiran cam Malaysia - Thailand mesti urusan passportnya lambat, tapi itulah yang kami mahu buat dan tunaikan, insyaAllah. Allahumma yassir wa la tu'assir wa tammim bilkhair...

3 comments:

zikhan said...

wei org qatar, update la blog ko.. org saudi nak tau gak citer kat sana..

KAHERAH said...

Wahh bukan main besau umh korang cam hotellll oooooo..puas hati!

Mohd Sabar & Rafieah said...

zikhan : update seminggu sekali jek...heheehe

erah : tak lah beso cam hotel...ko ni...perabot dia je kot cam hotel ;)